ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το Instagram αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στις απευθείας κρατήσεις και πωλήσεις τουριστικών επιχειρήσεων

Τo instagram αποτελεί μια από τις πιο δυναμικές πλατφόρμες στο χώρο των τουριστικών επιχειρήσεων. Η διαδεδομένη χρήση του οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι οι 800εκ χρήστες χρησιμοποιούν μόνο φωτογραφίες και video. To instagram πρόσφατα ανακοίνωσε ότι οι χρήστες του έχουν την δυνατότητα να κάνουν κρατήσεις ξενοδοχείων, εστιατορίων, παραγγελία φαγητού άλλα και να κλείνουν ραντεβού σε διάφορες επιχειρήσεις (όπως κομμωτήρια κλπ) μέσα από τη ίδια την εφαρμογή του instagram.

Δοκιμάσαμε λοιπόν αυτή τη νέα δυνατότητα και διαπιστώσαμε τα εξής:

1. Όλοι οι business instagram λογαριασμοί στην Ελλάδα μπορούν να προσθέσουν αυτή τη λειτουργία.
2. Υπάρχουν οι εξής κατηγορίες button που μπορούν να προστεθούν:

– Κλείσιμο Ραντεβού (Acuity Online Appointment SchedulingBooksyMyTimeStyleSeat)
– Αγορά εισιτηρίων (Atom TicketsEventbriteFandango)
– Παραγγελία  (ChowNowEatStreetGrubhub)
– Κρατήσεις εστιατορίων (OpenTableReserveRestorandoResySeven RoomsTockYelp)

Για να μπορέσει λοιπόν κάποια επιχείρηση να εμφανίσει το αντίστοιχο button στο instagram λογαριασμό της, θα πρέπει να διαθέτει λογαριασμό σε κάποια από τις προαναφερόμενες πλατφόρμες.

Το button εμφανίζεται στην αρχική σελίδα του λογαριασμού όπως εδώ παρακάτω (στο συγκεκριμένο παράδειγμα το button αφορούσε την κατηγορία κράτησης εστιατορίων:

Σύμφωνα με πληροφορίες από το instagram, σε σύντομο χρονικό διάστημα πρόκειται να γίνουν διαθέσιμες και άλλες λειτουργίες που θα διευκολύνουν την ευκολία των επιχειρήσεων με τους εν δυνάμει πελάτες τους.

Με την προσθήκη των νέων αυτών δυνατοτήτων, το instagram πλέον εξελίσσεται σε ένα πάρα πολύ δυνατό και βασικό εργαλείο για τις τουριστικές επιχειρήσεις. Μένει να δούμε πότε θα δοθεί η δυνατότητα να συνδεθούν και booking engines τα οποία είναι διαδεδομένα στην Ελληνική επικράτεια όπως η WebHotelierBookOnlineNowCosmores κ.α.

Σχολιάστε