ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Τhomas Cook: Υποβιβάζονται τα ξενοδοχεία Smartline- προωθούνται τα Cook’s Club

H Τhomas Cook ετοιμάζεται να περιορίσει τον αριθμό των μονάδων της που λειτουργούν με το brand οικονομικών ξενοδοχείων, Smartline, μετά το λανσάρισμα πρόσφατα των ξενοδοχείων Cook’s Club, τα οποία προσανατολίζονται σε νεαρής ηλικίας τουρίστες με χαρακτηριστικά μοντέρνων και οικονομικών διακοπών.

Τα Cook’s Club υπόσχονται μια συμπυκνωμένη εμπειρία του κόνσεπτ Casa Cook, με απλά αλλά στυλάτα ξενοδοχεία για ταξιδιώτες με χαμηλό budget.

To νέο αυτό brand φαίνεται ότι θα αντικαταστήσει εν μέρει τα Smartline, τα οποία ξεκίνησαν να λειτουργούν το 2013 με το κόνσεπτ της απλής και βασικής φιλοξενίας σε παραθαλάσσιους προορισμούς.

Το brand μέσα σε 2 χρόνια αύξησε τις μονάδες του σε 87 με το μοντέλο franchise όμως δεν απέδωσε σύμφωνα με τις προσδοκίες λόγω της ασαφούς τοποθέτησής του και των προβλημάτων ποιότητας υπηρεσιών σε μερικά ξενοδοχεία. Έτσι, το χαρτοφυλάκιο μειώθηκε σε 60 ξενοδοχεία.

Δεκατρία Smartline ξενοδοχεία θα πάψουν να λειτουργούν με το brand αυτό μέχρι τον ερχόμενο χειμώνα, ενώ άλλα θα επανεξετασθούν και δεν προγραμματίζεται προσθήκη νέων.

Επιπλέον, πολλά Smartline θα μεταφερθούν το ερχόμενο καλοκαίρι στο brand Cook’s Club, το οποίο στοχεύει να λειτουργήσει 10-15 ξενοδοχεία μέσα στην ερχόμενη διετία.

Παράλληλα, η Thomas Cook θα προωθήσει τα ξενοδοχεία Cook’s Club αλλά και άλλα ξενοδοχειακά της brand με διαφήμιση σε αεροσκάφη. Ένα A321 θα φέρει το σλόγκαν «I love (η κίτρινη καρδιά της στο λογότυπο της  Thomas Cook) Cook’s Club» και θα πετά για λογαριασμό της Thomas Cook Airlines UK από το Μάντσεστερ προς ευρωπαϊκούς προορισμούς παραλίας από το Μάιο.

Άλλο ένα A321, της Thomas Cook Aviation, θα μεταφέρει το brand Sentido και θα πετά αυτό το καλοκαίρι από το Ντίσελντορφ προς ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Σχολιάστε