Ακολούθησε η βράβευση των ξενοδοχείων που διακρίθηκαν για τις υπηρεσίες τους την προηγούμενη περίοδο, που ήταν:
- HOSPITALITY LEADER OF THE YEAR για το ξενοδοχείο CHC Athina Palace Resort & Spa, το βραβείο παρέλαβε ο κύριος Μιχάλης Επανωμεριτάκης , Αντιπρόεδρος & Ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου.
- BUSINESS LEADER OF THE YEAR για το ξενοδοχείο Elysium Boutique Hotel το βραβείο παρέλαβε ο κύριος Καπετανάκης Αλέξανδρος , ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου
- EXCELLENCE IN BUSINESS STRATEGY για το ξενοδοχείο Coriva Beach το βραβείο παρέλαβε ο κύριος Αλέξης Τζωρτζάκης , ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου
- EXCELLENCE IN DIVERSITY & IN BUSINESS MARKETING για το ξενοδοχείο CHC Galini Sea View το βραβείο παρέλαβαν οι κύριοι Στυλιανός & Παναγιώτης Μάρακας Ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου
- BEST BEACH HOTEL για το ξενοδοχείο Avra Palm το βραβείο παρέλαβαν η κυρία Τζοβάρα Αφροδίτη και ο κύριος Νικολαράκης Φώτης Ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου.
Επίσης Τιμητική Πλακέτα δόθηκε εκ μέρους του Ιδρυτή και Γενικού Διευθυντή Ζαχαρία Χνάρη στην οικογένεια Μάρακα για την πολυετή και πολύτιμη συνεργασία τους με τον Όμιλο CHC.
Ποια είναι η Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A.
Ένας από τους κορυφαίους Ομίλους Διαχείρισης – Παροχής Τουριστικών Υπηρεσιών (Hotel Management) και ο κορυφαίος σε θέματα Hotel Consulting, o Όμιλος CHC, βρίσκεται εδώ και 14 χρόνια στο πλευρό των ξενοδόχων, πρωτοπορώντας κυρίως με 4 εναλλακτικά προγράμματα υπηρεσιών:
1. Ενοικίασης Ξενοδοχειακών Μονάδων.
2. Πλήρη διαχείριση ξενοδοχείων (Full Hotel Management), όπου ο Όμιλος CHC διαχειρίζεται την περιουσία του Ξενοδόχου. Είναι υπεύθυνη για όλη τη λειτουργία του ξενοδοχείου και για την ποιότητα παροχής των υπηρεσιών, ενώ οι ξενοδόχοι εισπράττουν όλα τα έσοδα και πληρώνουν όλα τα έξοδα. Συντάσσεται από κοινού ένας προϋπολογισμός εσόδων – εξόδων όπου υπεύθυνη για την τήρηση αυτών και του αποτελέσματος που απορρέει, είναι ο Όμιλος CHC.
3. Τη σύναψη συμβάσεων με όλους τους τουριστικούς οργανισμούς καθώς και την πλήρη διαχείριση των πωλήσεων, όπου o Όμιλος CHC είναι υπεύθυνος για το ύψος του τζίρου, ενώ ο ξενοδόχος είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία του ξενοδοχείου του, το ύψος των εξόδων και την ποιότητα παροχής των υπηρεσιών. Επίσης προσφέρουν συμβουλευτικές υπηρεσίες στους ξενοδόχους (Hotel Consulting).
4. Τα ξενοδοχεία “CHC HOTELS”, ένα σύστημα Franchise Corporation, όπου τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν το εμπορικό σήμα της εταιρείας και λειτουργούν σύμφωνα με τα πρότυπα/ταυτότητες του Ομίλου CHC ανάλογα με την κατηγορία και το είδος/concept του ξενοδοχείου.
Παράλληλα, ο Όμιλος CHC έχει ήδη ιδρύσει τουριστικά γραφεία στην Ελλάδα, ώστε να αυξήσει τον όγκο των κρατήσεων, βοηθώντας τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία να μεγιστοποιήσουν την πληρότητα τους κυρίως κατά τη διάρκεια της χαμηλής περιόδου αλλά και κάθε άλλη στιγμή κατά την οποία η επισκεψιμότητα παραμείνει χαμηλή.
Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του Ομίλου CHC είναι ότι δεσμεύει και εγγυάται άριστη ποιότητα, πλήρη ικανοποίηση του πελάτη, αύξηση των εσόδων και μεγιστοποίηση της κερδοφορίας των ξενοδόχων.
Αξίζει επίσης να τονιστεί, ότι από τον Όμιλο CHC λειτουργούν και οι εξειδικευμένες υπηρεσίες Executive Chef και Executive Operation’s Manager, όπου οι κορυφαίοι συνεργάτες της εταιρείας, ελέγχουν κάθε ξενοδοχείο σχετικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, δημιουργώντας συνθήκες Quality Management, ενώ με την μέθοδο του Mystery Guest, εξασφαλίζουν την τήρηση των απαιτούμενων διαδικασιών. Ο Όμιλος CHC καινοτομεί προσφέροντας όλες τις υπηρεσίες λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής μονάδας, είτε σε συνδυασμό μεταξύ τους ή και μεμονωμένα ώστε να μπορούν να αξιοποιηθούν από τους επιχειρηματίες, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Η εταιρία για τις ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρει έχει ξεχωρίσει και έχει αποσπάσει δεκάδες βραβεύσεις από εθνικούς και διεθνείς φορείς του τουρισμού και της επιχειρηματικότητας.