ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Νέα εποχή για την Lufthansa

Αλλαγές στα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την εμφάνιση πραγματοποιεί η Lufthansa αναβαθμίζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών της.

Στο πλαίσιο αυτό, προέβη σε αλλαγές στο ντιζάιν, στα χρώματα, ακόμα και στο λογότυπο του αερομεταφορέα, επανακαθορίζοντας την παρουσία της με πιο επιβλητικό τρόπο. Συγκεκριμένα…

• Το σκούρο μπλε γίνεται το κύριο χρώμα του brand – το κίτρινο θα έχει εμφατικό ρόλο

• Όλος ο στόλος της Lufthansa θα ντυθεί με τα νέα χρώματα έπειτα από σχεδόν 30 χρόνια

• Η νέα εμφάνιση είναι το πιο ορατό σημάδι του εκσυγχρονισμού της Lufthansa

Με την ευκαιρία της 100ης επετείου του διάσημου γερανού της, κάθε λεπτομέρεια του σήματος επανασχεδιάστηκε, ώστε να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa τονίζει με ξεχωριστή σχεδιαστική ποιότητα κάθε λεπτομέρεια του brand.

Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρία επιχειρεί να επαληθεύσει τον ισχυρισμό οτι αποτελεί έναν premium αερομεταφορέα που έχει εκσυγχρονιστεί προκειμένου να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τις ψηφιακές ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη.

Το νέο μπλε χρώμα που επιλέχθηκε ως κύριο χρώμα της Lufthansa συμβαδίζει με την απαίτηση της αεροπορικής εταιρείας για premium εμφάνιση και θα κυριαρχεί στον ουρανό και τα αεροδρόμια του κόσμου για τις επόμενες δεκαετίες.

Στην καμπίνα, οι επιβάτες θα διακρίνουν άμεσα τη νέα εταιρική ταυτότητα στην στολή του πληρώματος που πλέον θα συμπληρώνεται με νέα – στην πλειοψηφία τους κίτρινα – αξεσουάρ. Τα υπόλοιπα είδη όπως τα σκεύη, τα σετ ατομικής υγιεινής (amenities), οι κουβέρτες ή οι μαξιλαροθήκες θα φέρουν το νέο σχέδιο στο μέλλον. Περίπου 160 εκατομμύρια αντικείμενα θα αλλάξουν την παραδοσιακή λογοτύπησή τους με τη νέα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Μια σημαντική πρόκληση στον σχεδιασμό της νέας εταιρικής ταυτότητας ήταν οι απαιτήσεις του ψηφιακού κόσμου του μέλλοντος. Εκτός από τη τεχνική βελτιστοποίηση του σήματος του γερανού, ώστε να ικανοποιούνται οι προδιαγραφές των σύγχρονων ψηφιακών μέσων,  η Lufthansa έχει αναπτύξει τη δική της γραμματοσειρά, η οποία είναι ιδιαίτερα εύκολη στην ανάγνωση σε κινητές συσκευές ή Smartwatches.

To λογότυπο της Lufthansa είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σήμερα. Στη διαδικασία αναβάθμισης της εικόνας της εταιρίας συνέβαλλε καθοριστικά η εταιρία Valtech η οποία ανέλαβε επίσης την εμφάνιση του αερομεταφορέα στα ψηφιακά κανάλια.

“Ο γερανός ήταν πάντα το χαρακτηριστικό μας έμβλημα αντιπροσωπεύοντας την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών της Lufthansa. Μέχρι σήμερα συνεχίζει να συμβολίζει την υψηλή ποιότητα, την άριστη εξυπηρέτηση, την ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, την αξιοπιστία, το καινοτόμο πνεύμα και την εμπιστοσύνη”, δήλωσε ο πρόεδρος της Lufthansa, κ. Carsten Spohr την Τετάρτη, 7 Φεβρουαρίου στο πλαίσιο των δύο μεγάλων εκδηλώσεων στους κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου.

Ο κ. Spohr, παρουσίασε τις σημαντικότερες καινοτομίες που εισάγει η εταιρία για πρώτη φορά στην εξυπηρέτηση των επιβατών.

Δείτε τις…

https://www.facebook.com/Lufthansa/videos/10156079568714004/

Σχολιάστε